Gabinet ponownie otwarty z zachowaniem koniecznych procedur

Drodzy Pacjenci,

Znaleźliśmy się w całkowicie nowej sytuacji, ale będziemy musieli nauczyć się funkcjonować w nowej rzeczywistości, z wirusem Covid-19.
Zdecydowaliśmy się na powrót do pracy prawie w normalnym zakresie. Nasz gabinet zawsze spełniał zaostrzone wymagania sanitarne i było to naszym nadrzędnym celem, dlatego sami czujemy się bezpiecznie. Mając na uwadze zalecenia Ministerstwa Zdrowia i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego uzupełniliśmy dotychczasowe procedury. Musieliśmy trochę przeorganizować nasz system pracy i ubranka mamy nieco mniej twarzowe.😉

Przedstawiamy dodatkowe procedury, które wprowadziliśmy. Prosimy zapoznać się z nimi przed wizytą:

  1. Każdy pacjent dezynfekuje ręce po wejściu do poczekalni dostępnym płynem.
  2. Umawiamy tak pacjentów, aby nie przebywali wspólnie w poczekalni.
  3. Prosimy o punktualność, ale pacjent może wejść do poczekalni max 10 min przed czasem. W sytuacji, gdyby zabrakło miejsca poprosimy o poczekanie przed wejściem. To dla Państwa bezpieczeństwa.
  4. Prosimy nie przychodzić z osobami towarzyszącymi. Dziecku może towarzyszyć tylko 1 rodzic.
  5. Prosimy o pozostanie w maseczkach w poczekalni. Zdejmujemy ją dopiero w gabinecie na fotelu.
  6. Przyjmujemy w większych odstępach czasowych, ponieważ potrzebujemy czasu na odkażenie nie tylko wszystkich przedmiotów w gabinecie, co wykonywaliśmy zawsze, ale teraz dodatkowo potrzebujemy go na oczyszczenie powietrza i poczekalni. Stale stosujemy dekontaminację plazmową Novaerus oraz lampami UV.
  7. Z powodów powyższych nie ma możliwości przyjmowania pacjentów na krótkie wizyty tzw. ”pomiędzy pacjentami”. KAŻDA WIZYTA MUSI BYĆ ZAPISANA (telefonicznie/SMS/online). W pilnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny/sms/email. W przypadku, kiedy wizyta nie może się odbyć bardzo prosimy o jej wcześniejsze odwołanie – usprawni to naszą pracę, a potrzebującym pacjentom umożliwi dostęp do gabinetu.
  8. Niestety ze względu na ryzyko przenoszenia zakażeń nie możemy Państwu zaproponować czasopism ani książeczek, zabawek w poczekalni. Również wszelkie dokumenty informacyjne kliniki, w tym prawa pacjenta i RODO dostępne są drogą elektroniczną, możemy je przesłać Państwu emailem.
  9. Toaleta jest czynna. Szczoteczki jednorazowe i pasty do zębów są dostępne, ale zachęcamy do higieny jamy ustnej przed wizytą w domu. Zmniejsza to ryzyko rozprzestrzenienia wirusów i bakterii.
  10. Przed zabiegiem prosimy również o przepłukanie jamy ustnej antyseptykiem dostępnym w gabinecie.
  11. Jeżeli obserwują Państwo u siebie objawy grypopodobne – podwyższoną temperaturę, ból gardła, kaszel, katar, złe samopoczucie – upraszamy o przełożenie wizyty na inny termin.
  12. Każdy pacjent otrzyma drogą mailową wywiad epidemiologiczny, który wypełniony prosimy zwrotnie przesłać na adres email gabinetu lub mms. Niezmiernie ważne jest odpowiedzialne podejście do zawartych w niej pytań. Bezpośrednio przed wizytą każdy będzie miał zmierzoną temperaturę. Pomiar ten wykonujemy również codziennie u każdego pracownika. Pacjenci z podwyższoną temperaturą lub jakimikolwiek objawami przeziebienia nie będą przyjmowani. Także pracownicy z takimi objawami nie będą pracować. Pacjenci ze zdiagnozowanym zakażeniem aktywnym Covid-19 oraz na kwarantannie nie będą przyjmowani.
  13. Sytuacja dla nas wszystkich jest nowa, wiec prosimy o wyrozumiałość, jeszcze nikt nie ma doświadczenia w pracy w takich warunkach, uczymy się od siebie nawzajem, wspieramy się wzajemnie z innymi lekarzami, innymi gabinetami stomatologicznymi, wymieniamy spostrzeżeniami i staramy się, aby przy takich ograniczeniach zacząć pracować sprawnie.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji
Zespół Stomatologia Dental Care