Oferta – regeneracja i rewitalizacja skóry twarzy

Zabieg polega na podaniu osocza i/lub fibryny bogatopłytkowej w miejsce na skórze wymagające regeneracji. Efekt widoczny jest już po pierwszym zabiegu. W celu utrzymania regeneracji skóry twarzy, szyi, dekoltu, dłoni lub innych okolic zaleca się serię 2-3 zabiegów co 3-4 tygodnie.

W czasie zabiegu w miejscach wstrzyknięć tworzą się niewielkie bąbelki. Wchłaniają się one szybko (do 2 dni), a po 2 – 3 dniach znikają ewentualne zaczerwienienia skóry.

Pobrane osocze z własnej krwi pacjenta pozwala też, po odpowiednim opracowaniu, na przygotowanie materiału stosowanego jako wypełniacz (autogenna fibryna) i podaniu go w celu wypełnienia zmarszczek.

Zabieg:
ETAP I – pobranie krwi. Krew pobierana jest od pacjenta w pozycji siedzącej, a u osób szczególnie wrażliwych w pozycji leżącej. Krew pobierana jest z żyły w zgięciu łokciowym. Średnia ilość pobranej krwi: 8-16 ml (1-2 probówki).
ETAP II – otrzymanie osocza i/lub fibryny bogatopłytkowej. Krew pobrana za pomoca zestawu PRP I-PRF .
ETAP III – podanie pozyskanego osocza i/lub fibryny bogatopłytkowej iniekcyjnie do tkanki skórnej za pomocą mezoterapii, bądź liniowo wzdłuż zmarszczek.

Brak ryzyka nietolerancji, alergii lub reakcji immunologicznych. Prawidłowo pobrana i odwirowana krew oraz poprawnie wykonany zabieg nie niosą ze sobą żadnego ryzyka niebezpiecznych powikłań. Osocze bogatopłytkowe jest preparatem pochodzącym z krwi własnej pacjenta. Czasami po zabiegu mogą pojawić się w miejscu nakłucia drobne siniaki, które znikają po kilku dniach.

Przeciwwskazania:

• Aktywna infekcja w miejscach wkłucia (trądzik, opryszczka)
  • Alergia na jeden lub kilka składników preparatu
  • Zaburzenia krzepliwości krwi (a także zażywanie aspiryny i innych leków przeciwzapalnych)
  • Cukrzyca
  • Niewydolność żylno-limfatyczna
  • Chemioterapia i immunosupresja
  • Po zabiegach radioterapii
  • Atopowe i łojotokowe zapalenia skóry
  • Wszystkie nowotwory
  • Ciąża i karmienie piersią
  • Alergia na chrom i nikiel

Działania niepożądane i komplikacje:

• Miejscowe bóle w punktach wkłucia
  • Drobne krwawienie w miejscu iniekcji i siniaki
  • Infekcja
  • Nawrót infekcji opryszczki

Zalecenia po zabiegu:

• Nie wolno opalać się (dotyczy także solarium)!
  • Nie wolno długo przebywać na mrozie (narty i inne sporty zimowe)!
  • Rezygnujemy z odwiedzin w saunie i na basenie!
  • Nie wykonujemy makijażu przez 12 godzin po zabiegu!
  • Po mezoterapii zabezpieczamy skórę stosując kremy z wysokim filtrem przeciw UV (50+)!

W DNIU ZABIEGU NIE NALEŻY KORZYSTAĆ: z sauny, zajęć fitness, nie stosować gorących kąpieli, wstrzymać się od uprawiania aktywnych sportów, należy zadbać o higienę miejsca zabiegowego.

Materiały wykorzystano za zgodą firmy Keymed Sp. z o.o. www.keymed.pl